Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia

Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit,
anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia.
Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul
dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones
yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati.... "bau apakah ini???" disebabkan kesan
pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu,
sebaik sahaja menghidu minyak wangi,anda tahu itu minyak wangi....
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu,
akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni"... hemm...

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.

Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok...

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi,
maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak...
Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah
sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati...
Bau apa yang mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik
dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan
lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama???
Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar
orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X,mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone...
(Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

Jika anda menjual/membeli Phero-X...
Saya rasa dah banyak testimoni yang ada... Berlambak-lambak!!!

Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate,
tidak suka dan tidak hargai Phero-X...(Jangan Hirau,, Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan... tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi...
contoh bila pakai Phero-X... terus awek tu cair n terus nak ajak projek ke apa ker...atau kawin lari jer..huhuhu...adooiii...tu hebat sgt sgt tu bro...just think positif lo bro ok...

Kerja keraslah skett bro... Berkenalan dulu.. Kenal hati budi... Barulahh tackle...


Tahniah!!!

Hidup Phero-X...
Cubalah... Anda pasti teruja!!!

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM49.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
Daniel ashraff<space>lot 1768 ampang hilirt 68200,Bandar Baru ampang Selangor<space>Maybank<space>
RM49.00<space>10.00AM <space>18.01.2010<space>HR

for more info
KLIK DI SINI