Spanish Fly D5 D6 D8 D9




SPANISH FLY D5 sejenis cecair perangsang nafsu untuk mengatasi masalah dingin seks.Masalah isteri macam batang pisang  tidak mahu melawan...atau langsung tak ingin berasmara.
Kesan:
Beberapa minit setelah mengambil produk ini , wanita akan mengalami degupan jantung yang lebih laju,badan sedikit hangat dan rasa ghairah pada kemaluan di bawah pengaruh seksual. Wanita akan dahagakan belaian,menjadi bertambah ghairah dan sedia di goda. Selepas setengah jam jangan biarkan saja isteri tu...terus goda agar terus teransang

Sebotol 10ml boleh digunakan empat kali. Tanpa rasa, warna dan bau. Produk ini boleh dicampurkan terus ke dalam minuman. Dengan maksima 15 titik isteri akan merasa ransangan seks dan ingin melakukan hubungan kelamin dan akan melakukan apa sahaja mengikut kemahuan Kandungan: Produk ini di adun menggunakan kaedah bio technology terkini yang berkualiti tinggi. Tidak mengandungi toksik,dadah,alkohol malahan tiada kesan sampingan dan yang penting ianya selamat.  Spanish Fly D5  adalah merupakan sejenis bahan kimia tanpa bau yang dihasilkan dari sejenis kumbang yang dikenali sebagai Spanish Beetles Semasa ingin mengawan kumbang jantan mengeluarkan sejenis bahan yang menarik pasangannya untuk mengawan.

Bahan tersebut kini dihasilkan di makmal dengan konsentrasi yang berteknologi tinggi. Ia membuat nafsu ranjang membuak, juga meningkatkan ghairah selera seks terhadap pasangan. Spanish Fly D5 dijamin selamat kerana ia terhasil dari sumber semulajadi dan bukannya bahan tiruan. Produk ini adalah sesuai untuk yang sudah berumahtangga dalam mengembalikan keceriaan memadu asmara dan kasih sayang keluarga.


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves,Melawati, Jalan Klang Lama,Tesco  Puchong,Bangsar,Semenyih,Shah Alam,Kota Damansara,Bukit Kiara,Bandar Utama, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Nilai, Lekas Highway,Subang Jaya, Pandan Indah, Selayang, Jalan Ampang,Bangi, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang,Petaling Jaya,(Tol Ayer Keroh Melaka Untuk Kuantiti Yang Banyak Boleh Campur2)
 
(COD BERGANTUNG JENIS BARANG-KUANTITI-KESESUAIAN MASA-BOLEH SMS UNTUK DEAL-REKOMEN GUNA POSLAJU JIMAT KOS-JIMAT MASA)

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM99


1.Tawaran Istimewa Bankin RM70.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
  :CIMB-05150027172529
  :BSN

 

Tambah Poslaju   
Pos laju RM 10 Seluruh Malaysia

BELI 2 PERCUMA CHEWGUMS SEX

BELI 3 PERCUMA CATWOMAN DAN CHEWGUMS SEX

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap / Wechat : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :SPANISH FLY D5