Pheromax

Phero Max | Androstenone | Pemikat Wanita | Isteri

Phero-Max mengandungi bahan pheromone sintetik bernama Androstenone, 5-alpha-an-drost-16-ene-one, androstenol, androsterone, estratetraenol dan androstadienone yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik pada anda. Wanita akan memuji bau pewangi anda begitu menarik atau sedap tapi sebenarnya mereka tertarik pada pheremone yang terkandung dalam pewangi Phero-Max.
Phero-Max menggunakan pheromone yang tidak berasaskan haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromone telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan perhatian lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-Max akan menyemarakkan lagi cinta pasangan anda.

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan Phero-Max anda sudah boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat pada anda.
Kelebihan Phero-Max

* Lebih mata memandang dan senyuman dari perempuan.
* Anda akan dapati diri anda lebih memikat secara seksual.
* Lebih keakraban pada hubungan yang sedia ada.
* Lebih respon mendalam dari segi hubungan intim.
* Pasangan anda akan merasa lebih relaks dan tenang bila bersama anda.
* Wanita yang tidak anda kenal akan memulakan perbualan dengan anda.
* Meningkatkan daya keterampilan dan konfiden anda.
* Rakan sekerja akan menghormati anda.
* Bagus dalam perhubungan bisness/pekerjaan.


Bagaimana Phero-Max Berfungsi

Semenjak 1703, ahli-ahli sains telah mengetahui tentang organ dalam hidung kita yang dikenali sebagai vomeronasal organ atau VNO. Mereka fikir organ itu adalah satu proses evolusi yang tidak diperlukan. Tapi dalam 25 tahun terakhir ini ahli sains telah menemui bahawa VNO adalah penerima dan peka kepada pheromone.

Sebenarnya kita tidak boleh secara sedar mencium bau pheromone ini, pheromone sebenarnya tidak mempunyai bau dan ia dihidu oleh deria keenam kita. Kajian menunjukan bahawa ianya memang berkesan & terbukti secara saintifik boleh mempengaruhi sikap & tindak balas seseorang. Cuba ingat waktu anda tiba-tiba tertarik pada seseorang apabila berselisih di lift atau di shopping complex walaupun mungkin individu itu nampak biasa saja.

Sekarang telah dibuktikan dengan pasti bahawa manusia menghasilkan dan bertindakbalas dengan pheromone. Ianya dipanggil (chemistery). Kajian telah menunjukkan bahawa pendedahan kepada pheromone lelaki boleh memberi kesan kepada peredaran haid wanita, seterusnya kepada kesediaan dan perasaan wanita itu untuk dibelai dan untuk melakukan hubungan intim.

Dalam kajian yang dilakukan di Universiti Illionios , Chicago, mendapati bahawa bila bau ketiak wanita di dalam kitaran haid yang berbeza-beza diletakkan pada hidung seorang wanita lain, ia akan menyebabkan wanita kajian ini mengalami haid yang tidak menentu. Ini juga menjelaskan mengapa wanita yang duduk bersama di dalam kolej selalunya mengalami kitaran haid yang sama.

Lelaki dan perempuan yang terdedah kepada pheromone memberitahu mereka merasa lebih yakin, lebih menarik dan lebih romantik.

Kajian dalam menentukan keberkesanan pheromone mendapati 74% peserta yang mencuba wangian mengandungi pheromone merasakan ?peningkatan dalam kemesraan bersama pasangan dan kekerapan melakukan hubungan intim. Paling menarik, makanan yang sekian lama diketahui mengandungi bahan aphrodisiac seperti oysters? dan truffles?, sebenarnya bertindakbalas dengan pheromone manusia
Cara Guna Phero-Max

Phero-Max di pakai seperti minyak wangi biasa, dispray pada nadi lengan, leher dan pada baju. Perempuan akan secara tidak sedar mengesan pheromones dan mereka akan tiba-tiba tertarik pada anda.
Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam



Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

1. Bankin RM59.90 ke Akaun :MAYBAN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap:

Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHEROMAX