Cincin Askmara Kanda



Cincin Askmara adalah sejenis cincin penambat zakar. Direka khusus untuk memantapkan zakar dan juga mencegah masalah cepat pancut.

KELEBIHAN CINCIN ASKMARA KANDA
Cincin Askmara Kanda ini dapat membantu:

* Memantapkan ereksi
* Mengelakkan darah dari keluar melalui saluran dalam dan secara tidak langsung memantapkan ketegangan zakar
* Mengekalkan pengaliran darah dan air mani seperti biasa.
* Mengekalkan ketegangan
* Melewatkan ejakulasi

Cincin Askmara Kanda Disyorkan Oleh Dr.Ismail Tambi!
Dr. Ismail Tambi dalam satu temubual dalam rancangan Wanita Hari Ini (WHI) telah mengesyorkan penggunaan Cincin Askmara Kanda bagi mereka yang mengalami masalah cepat keluar air mani atau ejakulasi pra-matang. Dr. Ismail Tambi merupakan seorang pakar sakit tuan yang terkenal sebagai seorang pakar andrologi yang terlibat dalam beberapa kajian penting berkaitan sakit tuan. Dalam temubual tersebut dia menerangkan cara-cara memulihkan masalah ejakulasi pra-matang dan bagaimana Cincin Askmara Kanda dapat membantu anda!
Ramai suami yang cepat “tewas” ketika melayari bahtera atau mengalami masalah ejakulasi pramatang. Berbagai cara dilakukan oleh suami untuk mengatasinya, contohnya dengan meningkatkan kepadatan ereksi dengan kemutan dan bergerak secara terkawal sambil menahan rangsangan yang sedang dinikmati. Ada kalanya berjaya dan ada kalanya gagal.
Kini dengan Cincin Askmara Kanda yang dapat menambat ereksi dan membuat ereksi zakar lebih padat selain meningkatkan keupayaan untuk melewatkan ejakulasi.
Alat ini diperbuat dari getah asli Malaysia dan telah dipaten untuk tujuan pemantapan ereksi dan melewatkan ejakulasi. Kajian yang telah dilakukan 3 tahun dahulu dengan prototype lama menunjukkan yang lelaki yang cepat tewas dapat melewatkan ejakulasi ke tahap yang selesa untuk kedua-dua pasangan.
Alat ini tidak memberi apa-apa kesan negatif. Cincin Askmara Kanda memantapkan ereksi. Tiada kesan sampingan dan terbukti berkesan melalui kajian saintifif. Selamat dan mudah digunakan. Getah ini tidak menghalang hubungan seksual dan tidak menggangu anggota sulit perempuan.Ia kekalkan ereksi dan membuat ereksi padat apabila darah mengumpul dalam otot zakar.
Gunakan Cincin Askmara Kanda di pangkal zakar anda ketika ereksi penuh. Perhatikan betul-betul bahagian bawah. Cincin Askmara Kanda mempunyai lekuk untuk keselesaan pengguna.
Untuk menambah kesensasian dan keberkesanan Cincin Askmara Kanda dalam hubungan kelamin, anda boleh gunakan 2 atau lebih Cincin Askmara Kanda.


CARA-CARA PENGGUNAAN
Pakai ketika zakar betul-betul tegang.
Ditarik dan disarung ke pangkal zakar yang tegang.
Bahagian yang mempunyai benjolan di atas dan yang tipis di bawah. Pastikan kedudukan Cincin Askmara Kanda yang tebal pada posisi atas dan yang nipis pada posisi bawah zakar.
Pakai 2 Cincin Askmara Kanda untuk lebih kenikmatan dan jika ereksi kurang padat atau tidak kekal lama.
INI BIASANYA UNTUK PENGGUNA YANG TERLALU SENSITIF, MEMPUNYAI SAKIT DIABETIS, DARAH TINGGI DLL, JUGA UNTUK SUAMI MUDA.


SOAL JAWAB BERKENAAN CINCIN ASKMARA KANDA

SOALAN 1
SAYA berusia 32 tahun dan berumahtangga hampir tiga tahun dan ada dua anak. Masalah yang saya hadapi ialah cepat klimaks dan lambat ereksi untuk kali kedua.Saya malu untuk berjumpa doktor, tetapi kali ini saya nekad mendapatkan nasihat dan berjumpa pakar. SAHIZAN Johor Bahru
JAWAPAN DR.ISMAIL THAMBY
Cepat klimaks menjadi tekanan apabila pasangan tidak puas dan diri sendiri pun berasa begitu. Ini berlaku apabila selepas ejakulasi, zakar hilang ketegangan manakala jika ereksi hanya kekal seketika turut memberi hanya sedikit kepuasan. Perkara biasa yang akan dilakukan lelaki ialah mendapatkan tip daripada rakan. Tidak hairan jika kaedah mengurut, guna segala minyak, krim atau gambir Sarawak digunakan, sedangkan semuanya tidak memberi kesan, malah boleh memudaratkan lagi.
Menambat zakar ketika ereksi dengan getah penambat memang satu alternatif. Getah ini dijual di pasaran. Ada yang diimport dari China dan beberapa negara lain. Kini, ada getah penambat zakar buatan Malaysia yang dikenali sebagai Cincin Askmara Kanda. Getah ini dapat meningkatkan daya kawalan daripada ejakulasi awal jika pemakainya menumpukan perhatian kepada getah itu ketika mengerakkan ereksi dalam faraj pasangan. Apabila tumpuan lari, kawalan tiada lagi menyebabkan ejakulasi awal boleh berlaku.
Sehubungan itu, pemakai cincin ini perlu tahu cara untuk menggunakannya supaya dapat meningkatkan daya kawalan daripada ejakulasi awal. Jika dengan pengunaan alat ini masih tiada apa-apa perubahan, lebih baik berjumpa doktor. Saya boleh dihubungi di Damai Service Hospital, Jalan Ipoh,Kuala Lumpur.

SOALAN 2
SAYA berusia 35 tahun dan mempunyai seorang anak berusia tiga tahun. Sejak lima bulan lalu setiap kali mengadakan hubungan seks dengan isteri, saya mengalami ejakulasi terlalu awal dan air mani pula terlalu cair. Selain itu, saya kerap sakit pinggang terutama waktu pagi dan tengah hari. Bagaimana untuk mengatasi masalah ini? Kami juga merancang untuk mendapatkan anak kedua. Apa yang perlu saya lakukan? AMY | Selangor .
JAWAPAN DR.ISMAIL THAMBY
EJAKULASI awal atau cepat klimaks berlaku kerana daya kawalan ejakulasi lemah. Kadang-kadang jika ereksi kurang padat, geselan pada faraj dilakukan dengan cepat dan luar kawalan boleh menyebabkan ejakulasi awal. Cuba gunakan cincin penambat zakar supaya ereksi menjadi lebih padat. Ia dapat membantu meningkatkan daya kawalan dan mengekalkan ereksi. Pastikan cincin dipakai ketika ereksi padat supaya zakar tidak kembali kendur.
Air mani memang akan cair untuk memudahkan sperma bergerak. Air mani cair bukanlah petanda lelaki itu kurang subur, sebaliknya ia adalah air mani yang sihat. Kandungan sperma cukup, bergerak aktif dan bentuknya yang normal adalah ciri air mani yang sihat. Untuk mengetahuinya ujian air mani perlu dilakukan. Jika ada masalah, rawatan sewajar akan diberi doktor.
Memandangkan anda sudah mempunyai anak, peluang untuk menambah bilangan anak memang ada. Cuba lakukan hubungan seks sekerap mungkin sewaktu isteri dalam keadaan subur. Jika gagal juga dalam masa setahun, sila berjumpa doktor untuk pemeriksaan kesuburan.


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM80.00 ke Akaun : 
 
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap : 
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :CINCIN ASKMARA KANDA