PHEROMEN 101

PHEROMEN 101



PHEROMEN 101TM KHAS UNTUK ANDA YANG INGIN MENARIK PERHATIAN WANITA!

PheroMen 101TM adalah pewangi lelaki yang dipertingkatkan dengan formula feromon khusus bagi menarik perhatian wanita. Formula feromon yang ada di dalam PheroMen 101TM adalah campuran kompleks bahan kimia yang menghasilkan isyarat khusus bagi menarik perhatian wanita terhadap keunggulan seksual dan fizikal lelaki!

PHEROMEN 101TM

- Khusus dengan formula khas untuk tingkatkan aura seksual lelaki

- Menarik perhatian wanita idaman

- Menyegarkan semula hubungan anda dan pasangan

- Menjadikan anda pusat perhatian

- Meningkatkan perasaan ghairah pasangan dalam hubungan seks

- Meningkatkan kuasa menggoda anda

PHEROMONES

Human pheromones adalah bau bahan kimia semulajadi yang dikeluarkan dari badan manusia tanpa kita sedari yang membawa kepada tingkahlaku atau tindakbalas tertentu manusia. Feromon berfungsi dalam berbagai tindakkan dan boleh bertindak sebagai daya tarikkan seksual, memudahkan hubungan sosial, menambahkan kepercayaan, meningkatkan keyakinan diri dan berbagai lagi. Terdapat berbagai jenis feromon manusia dan biasanya mengikut umur serta jantina tertentu. Feromon ini merangsangkan human VNO (vomeronasal organ) di dalam bahagian paling sensitif hidung dan menghasilkan tindakbalas tertentu manusia! Ini bermakna, formula untuk menghasilkan feromon mestilah diperbuat dengan penuh berhati-hati, sebagai contoh, bagi membangkitkan aura seksual pada individu yang ingin digoda!

Feromon dihasilkan secara semulajadi oleh badan manusia dan disimpan di bawah permukaan kulit sewaktu proses perpeluhan. Bagaimanapun dalam kehidupan moden masa ini, dengan mandi dan penggunaan sabun yang kerap kita membuang feromon ini dari badan. Feromon ini memainkan peranan penting dalam seksual dan hubungan manusia, tanpanya keseimbangan semulajadi ini terganggu.

Di bawah adalah klip video dari YouTube- Movie Ocean 13 menunjukkan bagaimana kesan Pheromones ke atas wanita:

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=vON_uWFyrgE


PheroMen 101TM menggunakan feromon khusus dari komposisi bahan-bahan kimia organik. Dihasilkan dengan penuh dedikasi oleh sekumpulan Ph.D. biochemists yang berpengalaman, khusus menggunakan kaedah saintifik terkini, hasil penyelidikan dan hasil ujian klinikal di state-of-the-art pharmaceutical labs, unsur-unsur feromon manusia ini berjaya dihasilkan! Feromon ini bukan hasil ujian atau sumber dari haiwan.

PheroMen 101TM dihasilkan menggunakan standard dalam pengeluaran produk feromon yang berkualiti tinggi- bahan kimia feromon yang digunakan diuji oleh firma bebas bagi memastikan kandungan feromon adalah 98% atau lebih. Feromon yang digunakan adalah 1000 kali berkuasa dari feromon biasa yang ada di pasaran sekarang!

PheroMen 101TM menggunakan 4 feromon unik dan khusus iaitu androstadienone, androstenone, androstanone dan androsterone. Kualiti feromon ini dipertingkatkan lagi bagi menghasilkan 25x tahap kepekatan! Kombinasi 4 feromon unik ini adalah jauh lebih kuat dari feromon semulajadi yang dihasilkan oleh permukaan kulit manusia bagi menghasilkan lebih kuasa tarikkan khususnya terhadap lelaki!

PheroMen 101TM didatangkan dengan aroma yang lembut tetapi cukup berkesan! Ia adalah pewangi feromon yang berkualiti tinggi dan mempunyai bau yang TIDAK kuat/ terlalu tajam kerana bau ini akan merosakkan kesan dan unsur feromon. Ini kerana feromon tulen manusia tidak mempunyai bau & hanya boleh dikesan oleh human VNO (vomeronasal organ) di dalam bahagian paling sensitif hidung!

KUASA TARIKKAN WANITA KINI DALAM BOTOL PHEROMEN 101TM

PheroMen 101TM

- Menambah & Merangsangkan kehendak nafsu seks pasangan anda

- Didekati lebih ramai wanita

- Meningkatkan kekerapan hubungan seks anda

- Menimbulkan suasana romantik pada pasangan anda

- Mendapat kelebihan dalam persaingan terhadap wanita idaman

- Mendapat lebih perhatian dari pasangan anda

Kandungan Feromon:

Androstadienone, androstenone, androstanone dan androsterone. 4 kandungan feromon berkenaan adalah sangat unik dan 100% feromon tulen seksual manusia (non-animal pheromones).

Penggunaan PheroMen 101TM

Menggunakan teknik Roll On, PheroMen 101TM mudah digunakan. Ratakan satu hingga dua sapuan ke atas permukaan kulit yang bersih di bahagian utama denyutan-nadi iaitu leher, bahagian belakang cuping telinga atau di pergelangan tangan. Permukaan ini menghasilkan banyak haba, ini meningkatkan keberkesanan formula kimia didalam feromon untuk kesan yang lebih maksimum! Kesan feromon ketara sehingga 6 jam selepas setiap sapuan. Feromon adalah untuk kegunaan luar sahaja.

Tips Penjagaan PheroMen 101TM

PheroMen 101TM didatangkan bersama kotak khas. Simpan botol PheroMen 101TM didalam kotak selepas digunakan bagi mengelakkan botol daripada terkena cahaya matahari dan memelihara suhu botol. Ini supaya kualiti feromon dalam keadaan terbaik dan tahan lebih lama.

Keterangan Produk:

- nama: PheroMen 101TM

- kandungan: 0.27 fl oz (8mL) / botol

- kesan: for men to attract women

- aplikasi: Roll On / 200 sapuan / botol

- bungkusan: kotak khas rekaan France

- medium: minyak

- kepekatan: 25x


Pewangi feromon sebenar mempunyai gred yang tinggi bagi kandungan bahan kimia feromen manusia dan sangat mahal. PheroMen 101TM mempunyai repeat order yang paling tinggi berbanding dengan produk seumpamanya!

Perbezaan PheroMen 101TM dengan Jenama lain:

1. PheroMen 101TM mengandungi lebih dari satu jenis feromon.

2. PheroMen 101TM mengandungi 25x kepekatan foremon manusia.

3. PheroMen 101TM adalah pewangi Extrait Perfume iaitu mengandungi lebih 40% pati / extrak pewangi (Pewangi dari jenis Eau De Parfum, Eau De Toilette & Eau De Cologne kandungan pati / extrak pewangi kurang dari 15%)

4. Terbukti secara saintifik oleh HVAC Labs.

5. Isipadu setiap botol PheroMen 101TM adalah 8ml.

PheroMen 101TM telah dikeluarkan dan diuji oleh HVAC Labs dan hasil feedback dari industri perfume di Eropah bagi memastikan anda mendapat pewangi feromon yang SEBENAR & BERKESAN!

PHEROMEN 101TM THE PRIMAL POWER OF PHEROMONES!

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Tesco Ampang,Giant Batu Caves,Melawati,Hiway Balakong,Tesco  Puchong,Lrt Bangsar Angkasapuri,Semenyih,Shah Alam Berhampiran,Kota Damansara,Bukit Kiara,Tasik Permaisuri,Saujana Impian Kajang,The Mines, Kuala Pilah, Nilai Pajam , Lekas Highway,Subang Jaya, Pandan Indah, Selayang, Jalan Ampang,Bangi, Bukit Bintang, Kampung Baru,Kipmart Senawang,Bandar Sunway,(Tol Ayer Keroh Melaka Untuk Kuantiti Yang Banyak Boleh Campur2)

(COD BERGANTUNG JENIS BARANG-KUANTITI-KESESUAIAN MASA-BOLEH SMS UNTUK DEAL-REKOMEN GUNA POSLAJU JIMAT KOS-JIMAT MASA)


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM90


1.Tawaran Istimewa Bankin RM80.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
 :CIMB-05150027172529 /7025783269

:BSN/BANK RAKYAT

Tambah Poslaju
Pos laju RM 7 Semenanjung
 Pos laju RM 10 Sabah Sarawak


BELI 2 DAPAT FREE GIFT
BELI 3 PERCUMA 1
BELI 4 DAPAT FREE GIFT DAN PERCUMA 1


Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u/Cimb Clicks Dan Lain-lain Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Bayaran Di Kaunter

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap  : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :PHEROMONE 101

TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA