Diem Oil



Diem Oil adalah minyak urutan premium kami, yang direka untuk laki-laki. Bahan ini telah terbukti untuk meningkatkan dan memaksimumkan sirkulasi darah. Terapkan Diem Oil di mana tempat yang penting dan langsung mendapatkan keputusan.


Kandungan - 30 ml


Diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia.
(DIEM Oil : MAL07081465TC).
Untuk semakan layari
http://www.bpfk.gov.my


DIEM Oil telah diuji selamat dan dibuktikan untuk meningkatkan peredaran darah melalui applikasi topikal.

• Pembesaran zakar KEKAL
• Menebalkan zakar anda
• Ereksi lebih kuat & lebih kukuh serta tahan lama dan lebih keras
• Mengatasi ejakulasi pramatang

Amalan serentak DIEM Krim dan DIEM Oil akan memberi impak yang lebih berkesan lagi. DIEM Krim lebih kepada pembesaran zakar manakala DIEM Oil lebih kepada pemanjangan zakar.

Anda tidak akan bimbang samada boleh “tahan lama” kerana ereksi akan kekal kukuh untuk lebih lama. Anda tidak perlu bimbangkan ejakulasi pramatang!

FUNGSI DIEM Oil

Zakar anda mengandungi dua seksyen dengan rongga-rongga dalaman kecil (seperti sebuah span). Ereksi berlaku apabila anda teruja dan pengaliran darah berlaku bagi mengisi tisu-tisu lembut itu.

DIEM Oil dibuat untuk meningkatkan keupayaan tisu-tisu erektil supaya mengandungi lebih banyak darah daripada biasa.

Ini bermaksud anda akan mendapat zakar yang lebih besar dan lebih keras! Dan akhirnya, zakar yang lebih panjang, lebih tebal dan lebih keras serta tahan lama! Kesannya kekal.

Semua ini dicapai tanpa:


... Tanpa senaman Zakar... Tanpa Pam Zakar ... Tanpa Pil Seks... Tanpa Pembedahan.. Dengan DIEM KRIM & DIEM OIL, mudah mendapat hasilnya dalam beberapa hari sahaja...

SOALAN LAZIM:
1. Bagaimanakah fungsi DIEM Oil?

Bahan-bahan aktif dalam DIEM OIL bertindak pada dinding tisu (Carposa Caevernosa) dalam zakar, membuatkannya lebih besar. Hasilnya tisu tersebut mempunyai satu kapasiti yang lebih besar untuk mengisi darah.

Hasil adalah zakar lebih tebal dan panjang. Seperkara lagi, salah satu daripada bahan DIEM Oil memudahkan lebih banyak aliran darah kepada zakar. Jadi ereksi dicapai dengan lebih mudah.

2. Bagaimanakah harus saya menggunakan DIEM Oil?

Urutan harian yang mudah pada zakar (dibawah 2 minit) sehingga kulit telah meresap sepenuhnya DIEM krim. Kemudian teruskan dengan mengurut menggunakan DIEM Oil. Ataupun campurkan DIEM Krim dan DIEM Oil dan urut serentak.

Untuk Meningkatkan Ereksi
Mengurut dengan lembut 10 hingga 20 titik DIEM OIL ke atas zakar dari pangkal ke hujung kemudian biarkan kering. Amalkan setiap pagi dan malam.

Untuk Pembesaran Zakar Semula Jadi
Bungkus zakar anda dengan satu kain lembap panas. Keringkan zakar anda dan urut di antara 5 dan 10 titik DIEM OIL ke atas zakar dan biarkan ia kering, Amalkan setiap pagi & malam.
3. Adakah kesan sampingan?

Tidak. DIEM Oil adalah 100% formula semulajadi dan tiada kesan sampingan.
Produk DIEM dirumuskan dari bahan semulajadi botanicals, herba-herba dan tiada dadah, mengandungi keharuman sintetik. Produk DIEM telah diuji untuk keselamatan oleh Internationally Recognized Lab, di Malaysia dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Hanya minyak-minyak semula jadi kualiti tertinggi dan herba-herba paling bersih serta botanicals digunakan dalam mengeluarkan produk DIEM.

Untuk pengetahuan, DIEM OIL adalah buatan Malaysia dan telah diexport ke USA, Singapura, India, Cambodia dan Nepal.

DIEM OIL mengandungi ekstrak Hirudo Medicinalis (Medicinal Leech) dan ditambah dengan Tribulus Terristeris untuk meningkatkan mikro-peredaran darah.
DIEM OIL mengandungi minyak kelapa semulajadi dengan ekstrak Hirudo Medicinalis dan wangian maskulin Ylang-Ylang.


Kandungan DIEM Oil :

Fructus Cocus Nucifera, Hirudo Medicinalis, Rhizoma Zingiber Officinale, Rhizoma Smilax Myosotiflora, Rhizoma Zingiber Minus, Aleurites Moluccana, Semen Piper Nigrum, Ylang Ylang and Palm Oil (up to 30ml)


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM69.00 ke Akaun : 
 
  Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap: 

 Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :DIEM OIL