Power Gel



Power Gel keluaran Pusaka Bumi Asli diadun dengan kebaikan minyak lintah bersama gabungan herba asli yang bermutu tinggi seperti gambir, tunjuk langit dan akar lalang yang diyakini mampu mengatasi masalah ejakulasi pra-matang dan lemah tenaga batin seterusnya membantu para suami tahan lebih lama ketika hubungan intim bersama isteri tercinta.

Kebaikan Power Gel

            Membantu anda tahan lebih lama ketika bersama isteri
            Mengatasi masalah ejakulasi pramatang
            Meningkatkan libido atau keinginan seksual
            Meningkatkan kualiti seksual para suami
            Membantu menjana kuantiti dan kualiti sperma
            Mengatasi masalah gangguan ereksi
            Mengatasi masalah lemah tenaga seksual
            Membantu mencapai klimaks dan kepuasan berganda bagi anda dan isteri
[/SIZE]

Kandungan Power Gel

Minyak Lintah: Minyak lintah telah digunakan sebagai penawar untuk pelbagai jenis masalah kesihatan sejak zaman dahulu lagi dengan cara menghisap darah untuk membuang darah kotor yang terkandung dalam tubuh manusia, sekaligus membantu merawat penyakit yang dialami. Selain membantu mengatasi masalah kulit seperti eczema dan psoriasis, minyak lintah turut berkesan untuk menambah saiz dan ukuran zakar seterusnya meningkatkan fungsi seksual kaum lelaki.

Gambir: Gambir merupakan ekstrak dari pokok gambir yang banyak terdapat di Sarawak. Di samping berupaya melegakan sebarang kesakitan, gambir juga ternyata berkesan untuk mengatasi masalah ejakulasi pra-matang seterusnya membantu para suami agar tahan lebih lama apabila bersama isteri.

Pinang Muda: Buah pinang muda diyakini mampu mengatasi masalah ejakulasi pra-matang dan lemah tenaga batin di samping membantu meningkatkan keinginan dan tenaga seksual sekaligus membantu para suami tahan lebih lama apabila bersama isteri.

Akar Pulasan
: Selain berupaya memulihkan luka dan merawat demam, pulasan juga sering digunakan kerana keupayaannya untuk menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh daripada jangkitan penyakit.

[b]Akar Lalang: [/b]Akar lalang sering digunakan di dalam rawatan tradisional bagi membantu memelihara sistem saraf di samping turut berupaya mengatasi masalah prostat dan meningkatkan tenaga seksual.

Tunjuk Langit: Buah tunjuk langit atau skyfruit merupakan sejenis herba yang mengandungi flavonoid yang berupaya menstabilkan peredaran darah, mengurangkan tahap kolestrol serta memelihara kesihatan jantung, manakala kandungan saponinnya mampu meningkatkan sistem imunisasi bagi mencegah serangan penyakit. Buah tunjuk langit juga turut berupaya mengatasi masalah kesuburan dan ereksi, di samping meningkatkan tahap tenaga, memelihara kesihatan organ dalaman serta membantu mengurangkan serangan kanser.

[b]Aloe Vera (Lidah Buaya)[/b]: Tumbuhan yang berasaskan gel ini berupaya menggalakkan penghasilan kolagen dalam tisu kulit, membasmi sel-sel kulit mati dengan bantuan enzim proteolitik, di samping merawat masalah kulit, memudarkan parut yang masih baru dan meningkatkan kelembapan kulit. Aloe Vera yang bersifat antikulat turut berupaya mempercepatkan proses penyembuhan luka, mengatasi masalah kegatalan di samping membantu menyegarkan lagi kulit anda.

Pudina: Minyak pati menthol yang diekstrak dari peppermint atau daun pudina ini merupakan antara ramuan semulajadi yang berupaya memelihara kelembapan kulit serta menyejuk dan menyegarkan kulit.
Cara Penggunaan Power Gel

        Sapukan sedikit Power Gel pada seluruh bahagian zakar.
        Biarkan sekurang-kurangnya selama 1 jam.
        Bilas sehingga bersih sebelum bersama isteri.


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam




Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




HARGA ASAL RM80


1.Tawaran Istimewa Bankin RM60.00 ke Akaun :
 
Tambah Poslaju  
Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap: 
 
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :POWER GEL