Minyak Wild X

Minyak Wild X

Lain-Lain Keistimewaan Wild.X
- Membesarkan saiz batang zakar
- Membesarkan saiz kepala zakar
- Memanjangkan saiz batang zakar
- Menambah kekerasan batang zakar
- Mempercepatkan zakar mengeras
- Mencegah pancutan pra-matang
- Mencegah gejala 'cepat layu'
- Melambat pancutan air mani
- Zakar tetap keras selepas pancutan
- Mampu mengulangi beberapa kali
- Meningkatkan keyakinan untuk bersama
- Suci, diperbuat daripada herba tradisional
- Tiada kesan sampingan kepada suami
- Tiada kesan sampingan kepada isteri


Testimoni ( 18SX : hanya untuk lelaki sahaja )
Oleh kerana isu ini agak sensitif, maklumat sebenar pengguna akan dirahsiakan. Sebenarnya saya telah lama meminta para pengguna Wild-X terutamanya di kalangan rakan-rakan bagi menyumbangkan testimoni untuk tatapan umum di sini. Tetapi majoriti mereka segan untuk memaparkannya kepada umum. Oleh itu, saya memberi jaminan kepada mereka untuk merahsiakan identiti sebenar.

Cikgu Ahmad, 48 tahun
Saya menghadapi masalah pada saiz zakar. Ianya terlalu pendek dan agak kecil. Saya telah mencuba pelbagai jenis krim, minyak urut, pil untuk membesarkan zakar (termasuk Vimax), pam vakum dll, tetapi tidak memberi kesan. Telah ribuan ringgit saya laburkan, semuanya hampa.

Tetapi setelah menggunakan Minyak Urut Wild.X, masalah ini telah berjaya diatasi walaupun saya sudah berusia. Malah, selain memperolehi saiz zakar yang lebih besar dan panjang, zakar saya juga lebih tegak, lurus, keras dan saya mampu bertahan lebih lama semasa bersetubuh. Yang lebih menguntungkan, harga Wild.X yang amat murah (RM40 sahaja untuk 30ml), jika saya tahu tentang Wild.X lebih awal, kan bagus ...

Naufal, 17 tahun
Saya merupakan peminat setia Minyak Urut Wild.X dan telah menggunakannya sejak tahun 2007 lagi. Rakan-rakan asrama saya sering mempermainkan saya kerana bertubuh kecil dan kurus. Lebih teruk lagi, mereka juga mentertawakan saiz zakar saya yang kecil.

Tetapi sekarang, saya memiliki 'kelelakian' yang paling hebat di antara mereka walaupun bertubuh kecil. Bukan saja saiznya menjadi sangat besar dan panjangnya mencapai 6.5 inci, ia juga amat keras dan bertenaga semasa 'teransang'. Tidak sia-sia saya mengamalkan Minyak Urut Wild.X




Bahrin, 32 tahun
Panjang zakar saya memang telah memuaskan 5.3 inci. Tetapi, masalah saya berkahwin dengan wanita barat selepas kami menuntut di U.K. Agak sukar bagi saya memuaskan isteri saya dengan saiz asal zakar saya. Saya telah mencuba pelbagai alat, pam, pil dan minyak, tiada perubahan atau amat sedikit kesannya. Ada yang kesannya hanya sementara, tetapi kesan sampingannya amat memeritkan

Setelah mencuba Minyak Urut Wild.X, terdapat perubahan yang ketara dari segi potensinya dan saiz juga kelihatan seakan makin mengembang. Akhirnya, setelah 8 bulan menggunakannya, saiz zakar saya telah mencapai 7 inci sekarang.

Testimoni daripada Penulis Blog
Saya dikesan menghadapi tekanan darah tinggi sejak 1978 iaitu ketika baru berusia 25 tahun. Bersabit dengan masalah tersebut saya dinasihatkan supaya mengambil Metoprolol Tartate pada kadar 300mg (2 kali sehari dengan setiap pengambilan 150mg). Menurut kajian perubatan sebagaimana yang diberitahu oleh doktor, pengambilan dadah berkenaan dalam tempoh yang lama boleh mengakibatkan seseorang lelaki menghadapi masalah kekurangan tenaga seks. Pada 1999 saya telah diserang angin ahmar (stroke) ketika berumur 46 tahun sehingga menyebabkan sebahagian badan jadi lumpuh. Walau bagaimanapun tenaga seks saya masih boleh bertahan tetapi 'cepat tewas' biarpun zakar masih tegang. Saya merasa kasihan kepada pasangan (isteri) bila mendapati dia seperti tidak puas dan ini menyebabkan saya rasa bersalah. Selepas mengamalkan WildX selama 3 hari didapati ada perubahan kerana saya boleh bertahan dalam tempoh yang agak lama dan dapat memuaskan pasangan. Alhamdulillah. Saya bertekad untuk terus menggunakannya. Bagi mereka yang menghadapi masalah seperti saya jangan ragu-ragu mengamalkan WildX. (Lelaki Melayu).

Mr.S, Cina, 29 tahun, Businessman, Alor Star
I think, I had nothing problem in sex with my girlfriend. But my best friend, En.Muhammad gave one bottle Wild-X untuk I cuba. Saya cubalah, FOC ma..
After I cubanya untuk 3 hari, I realized that :
- My ejaculation ketara lebih lambat
- My penis size & panjangnya makin bertambah
- My girlfriend & I get more closed than b4 & always wanna do ...

Selepas 3 bulan, dah habis 1 bottle tu. When I ask him again, not free of charge anymore, ha ha ! But I still get discount as his best friend. Why don't u try, it's really great Malays Sexual Health Product I'd never met b4. Tq my Wild-X



Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam



CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Tesco Ampang,Giant Batu Caves,Melawati,Hiway Balakong,Tesco  Puchong,Lrt Bangsar Angkasapuri,Semenyih,Shah Alam Berhampiran,Kota Damansara,Bukit Kiara,Tasik Permaisuri,Saujana Impian Kajang,The Mines, Kuala Pilah, Nilai Pajam , Lekas Highway,Subang Jaya, Pandan Indah, Selayang, Jalan Ampang,Bangi, Bukit Bintang, Kampung Baru,Kipmart Senawang,Bandar Sunway,(Tol Ayer Keroh Melaka Untuk Kuantiti Yang Banyak Boleh Campur2)
(COD BERGANTUNG JENIS BARANG-KUANTITI-KESESUAIAN MASA-BOLEH SMS UNTUK DEAL-REKOMEN GUNA POSLAJU JIMAT KOS-JIMAT MASA)


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




HARGA ASAL RM70


1.Tawaran Istimewa Bankin RM50.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
  :CIMB-05150027172529
  :BSN/BANK RAKYAT

FREE POSLAJU

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u/Cimb Clicks Dan Lain-lain Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap / Wechat : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MINYAK WILD X


TERIMA KASIH KEPADA ANDA SEMUA