Pherollins



Apa itu Pherolins


Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum.

Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins.

Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka.

Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.
Bagaimana Copulins Dalam Pherolins Memikat Perhatian Lelaki

Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Tahukan Anda Nasi Kangkang?


Mungkin ada persamaan antara copulins yang terkandung didalam Pherolins ni dengan satu ritual masyarakat melayu yang di panggil ‘nasi kangkang’. Di dalam sedar atau tidak, copulins asli dari manusia akan dihasilkan/dirembes oleh vagina wanita apabila ada rangsangan atau ‘gangguan’ padanya. Copulins yang dihasilkan akan dikesan oleh deria manusia khususnya lelaki. Ia berupaya untuk memanupilasi keupayaan lelaki untuk membezakan daya tarikan pada wanita dari rupa paras, bentuk badan dan suaranya. Copulins juga berupaya mengawal satu pusat di otak lelaki dan membuatkannya mengikut dan tunduk kepada wanita tersebut.

Ritual Nasi Kangkang – tak perlu saya jelaskan di sini bagaimana caranya , mungkin anda semua pun tahu. Prosesnya sama iaitu bahan yang jatuh ke dalam makanan bersama wap panas itu ialah copulins, bezanya ianya akan diberi makan pada si suami untuk menundukkannya. Perbuatan yang berdosa dan tak sepatut dilakukan. Manakala copulins di dalam Pherolins pula di perbuat secara saintifik dengan meniru komposisi asal copulins manusia dan tujuannya ialah untuk meningkat aura sepemakai pada pandangan mata lelaki. Begitulah hebatnya penangan COPULINS.

Makanya, gunakanlah ia dengan sebijak-bijaknya!
Kajian Saintifik Mengenai Copulins, Kandungan Utama Pherolins

Kajian sejak pertengahan ke akhir 90-an telah membuktikan bahawa Copulins dapat mempengaruhi dan juga mengawal otak seseorang lelaki. Ianya telah lama diketahui bahawa “pheromones” wanita dapat mempengaruhi / mengawal perilaku tertentu seseorang lelaki.

Pheromones akan mempengaruhi, bagaimana seorang lelaki bertindak secara seksual terhadap wanita, tetapi Copulins akan mempengaruhi lelaki secara dominan/penurut perilaku. Setiap Copulins wanita akan mempengaruhi perilaku setiap lelaki secara berbeza dan pada peringkat yang berbeza.

Seorang wanita yang memiliki efek Copulins yang kuat pada lelaki tertentu akan perasan/tahu yang lelaki tersebut ingin memuaskan hati si dia, menawarkan hadiah, dan melakukan apa saja yang si dia mahukan. Ini merupakan refleks tanpa sedar dan si wanita mungkin melihat tiada batasan untuk apa yang akan dilakukan oleh lelaki baginya.

Gunakan Pherolins Copulins dengan kasih sayang, dan kasih sayang akan meningkat antara anda dan pasangan anda.

   * Bila anda gunakan Pherolins Copulins secara kerap, pasangan anda akan senang hati.
   * Bila anda gunakan suara anda untuk membuat dia merasa senang, dia akan senang hati.
   * Bila anda cuba untuk menghilangkan kekurangan dalam hubungan anda, dia akan senang hati.
   * Bila anda memberikan dia keinginan untuk memuaskan hati anda, dan memberikan dia kesempatan untuk menarik hati anda, dia akan dengan senang hati.


Soalan-Soalan Yang Sering Di Tanya Berkenaan Pherolins

Bagaimanakah cara menggunakannya?

Cara menggunakannya sama seperti minyak wangi yang lain. Sapu pada pergelangan tangan, leher dan pakaian jika perlu. Sesuai di gunakan untuk semua acara. ( Sangat sesuai di gunakan untuk mereka yang sudah berumahtangga. )

Adakah Pherolins berbeza dengan pewangi yang lain?

Pherolins mmg berbeza dengan produk-produk pewangi yang lain. Kelebihannya ia mengandungi human pheromone dan juga copulins sintetik yang mana kedua-dua bahan tersebut berkuasa secara saintifik memikat pasangan berlainan jantina.

Untuk tujuan apakah Pherolins ini di gunakan?

Produk Pherolins di gunakan untuk meningkatkan aura kewanitaan anda secara mendadak ini kerana pheromone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kewanitaannya berada ditahap maksima. Orang sekeliling akan bertanya bau apa yang wangi ini, sedangkan anda hanya memakai Pherolins. Orang yang berada pada jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Ini kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka.

So kepada anda yang mengunakan Pherolins dan tidak memahami kegunaannya, mungkin akan keliru. Pherolins hanya di gunakan untuk meningkatkan keterampilan diri anda, kehadiran anda akan di rasai. (Tidak Lebih Dari Itu)

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

1. Bankin RM59.90 ke Akaun :MAYBAN/CIMB/BSN
 
   Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whtssap : 
 
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :Pherollins