Men's Spray



Men’s Spray

Masalah ejakulasi pramatang sering mengakibatkan masalah dalam rumahtangga. Namun begitu, ia dapat diatasi dengan bantuan Men’s Spray yang diadun dengan herba terpilih seperti Butea Superba, Habbatus Sauda dan cengkih bagi membantu meningkatkan kepuasan berganda bagi anda dan isteri tercinta.

Menurut kajian, kira-kira 90% lelaki masa kini menghadapi masalah pancutan pramatang serta tidak mampu untuk bertahan lebih lama apabila bersama pasangan seterusnya mengakibatkan hubungan intim berakhir sebelum para isteri mencapai kepuasan. Apa yang lebih membimbangkan adalah berlakunya tekanan perasaan, kurang keyakinan diri mahupun kecurangan yang boleh merosakkan ikatan perkahwinan akibat tiada kenikmatan di dalam kamar tidur.

Atasi masalah ejakulasi pramatang yang selama ini membelenggu diri dengan Men’s Spray. Ia merupakan 100% produk buatan Malaysia serta diadun menggunakan bunga Rosemary, Habbatus Sauda, minyak zaitun, cengkih dan Butea Superba yang terbukti berkesan untuk membantu meningkatkan kualiti hubungan intim anda bersama pasangan. Ia disahkan selamat untuk digunakan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Men’s Spray turut berupaya membantu para suami merawat gangguan ereksi dan lemah tenaga batin seterusnya membantu menjana libido atau keinginan dan tenaga seksul agaar anda mampu tahan lebih lama apabila bersama isteri.
Kebaikan Men’s Spray

   Mengatasi masalah ejakulasi pramatang
   Meningkatkan libido atau keinginan seksual
   Meningkatkan kualiti seksual para suami
   Membantu anda tahan lebih lama ketika bersama pasangan
   Membantu menjana kuantiti dan kualiti sperma
   Mengatasi masalah kesuburan
   Mengatasi masalah gangguan ereksi
   Mengatasi masalah lemah tenaga seksual
   Membantu mencapai klimaks dan kepuasan berganda bagi anda dan pasangan


Kandungan Men’s Spray

Carbopol: Carbopol merupakan bahan penstabil yang mengandungi asid acrylic serta berperanan mengekalkan struktur dan kandungan sesuatu produk.

Rosemary: Bunga rosemary telah digunakan sejak zaman dahulu bagi membantu meningkatkan kualiti seksual. Ia berupaya menjana libido atau keinginan seksual di samping melancarkan peredaran darah ke bahagian zakar seterusnya meningkatkan kualiti ejakulasi bagi kaum lelaki.

Gelinnov: Gelinnov merupakan sejenis emolien atau bahan pelembap yang terdiri daripada sebatian sodium polycrylate, C18-C21 alkane dan trideceth-6. Ia tidak berminyak selain memberikan kesan yang dingin dan nyaman pada kulit.

Habbatus Sauda: Di samping merawat masalah kesihatan serta menjana tenaga dan kecergasan tubuh, Habbatus Sauda turut berupaya meningkatkan tenaga seksual di samping membantu mengatasi masalah kesuburan. Ia turut berupaya mencegah radang selain meningkatkan kuantiti dan kualiti sperma.

Zaitun: Minyak zaitun tinggi kandungan vitamin E yang bersifat antioksidan bagi membantu memelihara kelembapan dan kehalusan kulit, mencegah radang, mempercepatkan proses penyembuhan luka di samping melindungi kulit daripada kerosakan.

Cengkih: Cengkih yang bersifat antiseptik ini ternyata kaya dengan magnesium yang berperanan mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, membantu membasmi bakteria, membekalkan tenaga fizikal dan seksual di samping membantu memelihara kulit daripada jangkitan.

Butea Superba: Herba yang berasal dari Thailand ini mampu memelihara sistem kardiovaskular dan prostat di samping membantu mengatasi masalah kesuburan dan gangguan ereksi, meningkatkan kuantiti sperma yang berkualiti serta meningkatkan fungsi dan keinginan seksual.

Neolene PE: Ramuan ini merupakan sejenis bahan pengawet yang berfungsi mencegah serangan mikroorganisme seperti bakteria seterusnya melindunginya daripada kerosakan.

Catuaba: Pokok Catuaba yang berasal dari Brazil ini banyak digunakan bagi membantu mengatasi masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin. Ia mengandungi alkaloid, tannin, phytosterol dan flavonoid yang tinggi kandungan antioksidan serta berupaya mengurangkan risiko kanser prostat di samping membantu membesarkan saluran darah sekaligus membantu melancarkan peredaran darah bagi menggalakkan fungsi organ dalaman. Catuaba turut mampu meredakan tekanan, membasmi virus dan bakteria serta meningkatkan tahap libido atau keinginan seksual.
Cara Penggunaan Men’s Spray

  Untuk penggunaan kali pertama: Semburkan sedikit Men’s Spray pada kepala zakar dan bahagian uratnya.
   Ratakan ke seluruh bahagian zakar dan biarkan ia meresap sekurang-kurangnya selama 1 jam. Bilas kesan Men’s Spray pada zakar dengan air sebelum bersama isteri.
   Untuk penggunaan yang seterusnya: Biarkan Men’s Spray meresap sekurang-kurangnya selama 30 minit sebelum bersama isteri.
   Jika jumlah Men’s Spray yang anda gunakan tidak memberikan perbezaan, gandakan amaun semburan untuk penggunaan seterusnya/
   Anda disyorkan untuk membiarkannya lebih lama sebelum bersama dengan isteri.
   Anda juga dibolehkan untuk tidak mencuci kesan Men’s Spray sebelum hubungan intim bersama isteri.
   Elakkan dari menyembur Men’s Spray ke bahagian lubang zakar.
   Untuk kegunaan luaran sahaja.



Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam





Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




HARGA ASAL RM100


1.Tawaran Istimewa Bankin RM90.00 ke Akaun :
Tambah Poslaju  
Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin


2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call / Whatssap:
 Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MENSPRAY