Stallion Power Cream



Stallion Power Cream for Men (Krim Urutan)
Dijamin Berkesan
KINI Hanya RM69.00


Anda akan tidak perlu lagi bimbang sama ada anda boleh “mengekalkan ketahanan” kerana ereksi anda akan kekal kukuh untuk lebih lama dan sempurna. Akhirnya, tidak perlu bimbang tentang ejakulasi pra-matang.

Stallion Power Cream for Men juga untuk peningkatan segera peredaran darah melalui aplikasi topikal. Stallion Power Cream for Men mengandungi ekstrak daripada Hirudo Medicinalis (Ubat Lintah) dan juga dipertingkatkan dengan Tribulus Terristeris dan Butea Superba.

Ianya mudah sahaja. Zakar anda adalah terdiri daripada dua bahagian dengan rongga dalaman kecil (bukan seperti span). Ereksi berlaku apabila anda teruja dan darah bergegas untuk mengisi tisu seperti span. Stallion Power Cream for Men adalah krim lenyap, yang diperbuat untuk meningkatkan keupayaan tisu ini. Jadi, tisu zakar akan mengandungi lebih banyak darah daripada biasa. Ini bermakna anda akan mempunyai zakar yang lebih besar dan ereksi yang begitu hebat! Dan akhirnya? Zakar lebih panjang, zakar yang lebih tebal yang lebih kuat dan dengan kuasa yang lebih unggul!

1. Bagaimana Stallion Power Cream for Men berfungsi?

Bahan-bahan aktif Stallion Power Cream for Men bertindak ke atas kawasan zakar yang yang mampung (Carposa Caevernosa) pada zakar, dengan menjadikan mereka lebih besar. Akibatnya kawasan zakar ini mempunyai kapasiti yang meningkat diisi dengan darah. Hasilnya ialah ia segera membuatkan zakar lebih tebal. Di samping itu, salah satu komponen Stallion Power Cream for Men memudahkan aliran serius darah ke dalam zakar. Jadi ereksi dicapai dengan lebih mudah.

2. Bagaimana saya perlu menggunakan Stallion Power Cream for Men ?

Urut mudah harian zakar (di bawah 2 minit) sehingga kulit telah menyerap produk. Itu sahaja!

3. Adakah terdapat sebarang kesan sampingan?

Tidak, Stallion Power Cream for Men adalah formula 100% semulajadi tanpa sebarang kontra-indikasi.


Bahan-bahan:
Aqua, Hirudo Medicinalis Extract, Tribulus Terrestris Extract, Zingiber Minus, Smilax Myosotiflora, Aluerites Mollucana, Emolium Delta


Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit




1. Bankin RM69.90 ke Akaun : 
 
  Pos laju RM 6 Semenanjung
  Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)
3. Sms / Call / Whatssap / Wechat / Telegram : 
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :STALLION CREAM